- Vlastná trambusová kabína,
- kapotové prevedenie,
- trojmiestna kabína zahraničnej výroby
- rustikálna kabína s nízkou stavbou.
U drvivé väčšine vozidiel účastnej produkcie sú používané vlastné kabíny TATRA, iba u zákazníckeho projektu T 810 včetne civilných aplikácií je použitá trojmiestna moderná kabína zahraničnej výroby.
Pre radu vozidiel T 815-2 a obchodnej rady TERRN°1, ARMAX a FORCE, sú ponúkané mimo základnú krátku (dennú) kabínu i predĺžená s priestorom za sedačkami využitým pre lôžko. Najmä pre hasičské aplikácie je v ponuke dlhá štvordverová kabína s možnosťou prepravy až šiestich osôb. Kabína je vždy sklopná, uložená na ráme kombinácioupryžových silentblokov a teleskopických tlmičov (pri krátkej verzii), resp. vzduchových vakov pri predĺženej a štvordverovej verzii.
Pre vozidlá rady T 163 (JAMAL) je od základnej krátkej kabíny odvodená kabína s navezujúcou mohutnou vpred odklopnou kapotou motoru, prepožičiavajúca vozidlám originálny vzhľad.
V ponuke výbavy kabín je v dvoch osách nastaviteľný volant, odpružené sedadlá, klimatizácia, nezávislé kúrenie, centrálne zamykanie, elektrické ovládanie sťahovania okien, imobilizér, resp. systém blokovania spojky, elektrické ovládanie zklápania kabíny či špeciálne vnútorné obloženie kabíny pre prevádzku vo veľmi nízkych teplotách.
Vozidlá rady T 815-7 majú úplne autonómnu kabínu, ktorá existuje v dvoch základých prevedeniach – krátkym a predĺženým. Kabína rustikálnych tvarov a nízkej stavby bola vyvinutá podľa špecifických požiadaviek kladených na vojenské špeciály. Umožňuje vozidlám rady T 815-7 prepravu v lietadle C-130 Hercules, montáž prvkov pancierovej ochrany, montáž pretlakovej filtroventilácie, montáž strešného prielezu s lafetovou, pre zbraňové systémy atd. interiér kabíny je odlišný od civilných kabín a je podriadený funkčnosti, ľahkej udržovateľnosti a odolnosti. Kabínu je možné vybaviť nastaviteľným volantom, nastaviteľnými sedadlami, klimatizáciou, či nezávislým kúrením. V kabíne je možné prepravovať až štyri osoby.
Kabína T 815-7 je vo svojej ľahšej variante určená aj pre civilné použitie, najmä na vozidlá, u nich je požadovaná nízka stavba, tj. pre podvozky pre hasičské špeciály, vrtné súpravy, či automobilové podvozky. V ponuke pre civilný sektor je zvýšená strecha z laminátu (pre hasičské špeciály), či verzie kabíny splňujúcu náročné predpisy pre banícke vozidlá ROPS/FOPS.
Fotogaléria